در زنگ ریاضی برای عملکردی تر کردن آموزشهامون روی تابلوی شطرنجی وایت برد بچه ها هر کس اسمی رو به خط بنایی وبا ماژیک وایت برد نوشت .وچقدر هم زیبا نوشتند .راستش اصلا فکر نمی کردم این قدر راحت وبا علاقه کار کنند.